Monday, May 29, 2017

Orklarittet, Kjempegøy

Søndag 28/5 var jeg med på Orklarittet. Jeg var også med for to år siden, men da hadde jeg bare en kort sykkeløkt i beina før rittet og det ble en særdeles tøff tur. I tillegg så var det skikkelig trasig vær med regn og sludd. Vel, nok om det. Søndag ble en helt annen opplevelse. Trøndelag viste seg fra sin bedre side, delvis skyet og 18 grader. En virkelig bonus siden det egentlig var meldt regn.
Og beina føltes helt glimrende! Superfornøyd med å bli nummer to bak Borghild Løvset. Sykkelbeina er på plass.
Orklarittet er av mine favoritt grusveisrittet i Trøndelag. 65km i flotte omgivelser og veldig variert terreng. Her er det alt fra utfordrende terrengparti til raske asfaltstrekk, og min favoritt som er tøffe motbakker. Merkelig at det bare er 100 som stiller til start. Dette er et arrangement som fortjener stor deltakelse. Bli med neste år!


No comments:

Post a Comment